maandag, oktober 4

Effe voorstellen!

  • Bart (Held Nr.1 ) in 't midden

    Ik ben Bart, maar wordt ook wel held genoemd. Ik ben 18 jaar en 11 oktober ga ik Nederland voor 7 maanden verlaten, om het in te ruilen voor Australië. Om even een jaartje niet naar school te hoeven, om veel avonturen te beleven en omdat ik nog niet weet wat te gaan studeren zijn voor mij de redenen geweest om deze grote stap te gaan maken.

  • Chris (Held Nr. 2) links

    Yo Chris hier! :P Ik had ff geen zin meer in school en wist ook niet wat ik voor studie wou doen, dus dan maar een tijdje naar et buitenland!! Lekker naar Australie, waar et dan zomer is
    ...dus dat wordt genieten hoop ik. Ik ben erg benieuwd of ik et vol ga houden die 7 maanden daar...maar dat moet wel lukken met de andere 2 helden die mee gaan!

  • Kasper (Held op Sokken) rechts
  • Ik ben Kasper, ook ik ben een held in Nederland en dat zal in Australië dus een ‘hero’ worden…Nouja dat hopen we dan maar, want we gaan het uiteraard zwaar krijgen met onze briljante kennis van de Engelse taal en onze indrukwekkende CV’s. Nou zijn jullie natuurlijk heel benieuwd wat er op mijn CV staat… wel dat zijn mijn VWO diploma en mijn baantje als vakkenvuller bij de Super de Boer. De reden dat ik naar Australië ga is (hoe origineel) dat ik nog geen zin heb in studeren, ook al weet ik wel wat ik ga studeren (sociale geografie) en verder lijkt Australië me gewoon keigaaf.